Nie wiem, w jakim celu zebrali się ci znani reżyserzy i dlaczego tytuł tego filmu jest taki "szumny". W każdym razie oceniać należy poszczególne części osobno.
1. The Dangerous Thread Of Things - dwie dość średniej piękności kobiety biegające nago po plaży i mężczyzna. Morału brak. 4/10
2. Equilibrium - dowcipnie, błyskotliwie. I na co patrzy ten "doktor"? Też by się chciało zerknąć ^^ 7/10
3. The Hand - z tego jest piękny materiał na film pełnometrażowy. Warto przeczekać pierwszą część i zabawić się na drugiej, żeby obejrzeć trzecią nowelę. Urokliwa. 9/10
Razem film oceniam 6/10.